Haluamme kuulla ajatuksesi: vastaa kyselyyn ja kerro, miten voimme kehittää uudistuvaa toimintaamme

Olemme avanneet verkkokeskustelun tulevaisuuden Kansanvalistusseurasta. Tervetuloa mukaan!

Suomen vanhin sivistyssäätiö Kansanvalistusseura (KVS) ja Etelä-Helsingin kansalaisopisto yhdistävät voimansa 1. tammikuuta 2020.

Mietimme nyt uusia keinoja toimintamme kehittämiseen. Haluamme yhdessä edistää arjen sivistystä Suomessa ja kansainvälisesti. Siksi kutsumme sinut antamaan oman näkemyksesi siitä, miten voisimme kehittää toimintaamme.

Ottamalla osaa keskusteluun pääset vaikuttamaan suoraan maineikkaan sivistystoimijan tulevaisuuteen. Kyselyssä paljastamme myös yhden uuden idean arkisivistyksen edistämiseksi.

Osallistu verkkokyselyyn

Olemme luoneet neljä erilaista polkua eri vastaajaryhmille. Ole hyvä, ja valitse itsellesi tutuin toimija:

Kansanvalistusseuran suomenkielinen kysely: www.fountainpark.fi/KVS
Kansanvalistusseuran englanninkielinen kysely: www.fountainpark.fi/KVSinternational
Etelä-Helsingin kansalaisopiston kysely: www.fountainpark.fi/ETKOKVS
Etäkoulu Kulkurin kysely: www.fountainpark.fi/kulkuriKVS

Verkkokeskustelu on auki 30. syyskuuta saakka, ja sen tavoitteena on

• saada vahvempi ymmärrys siitä, millaisia palveluita meiltä tulevaisuudessa toivotaan
  • löytää uusia tarpeita, joihin voimme yhdessä vastata sekä
  • tunnistaa kehittämiskohteita ja hyviä ideoita strategiatyöhömme.

Osallistujien kesken arvomme kiitoksena 10 kappaletta Finnkinon elokuvalippupaketteja ja englanninkieliseen kyselyyn osallistuvien kesken BookBeatin lahjakortin.

Kiitos ideoistasi!

Kyselystä sanottua

”Tarvitsemme sivistysjärjestöä saadaksemme (uutta ja erilaista) ajattelemisen aihetta. Sivistys ja osallisuus ovat mainio pakkipari. Hienoa toiminnan kehittämistä KVS!” Mikko Lehtonen, Suomen Partiolaisten hallintopäällikkö

”Vastasimme. Kiitos kutsusta olla mukana!” Laura Arikka, Erätauko-säätiön toimitusjohtaja

Kansanvalistusseura sr. on maan vanhin, sitoutumaton sivistysjärjestö. Se on perustettu vuonna 1874.

Lisätiedot:

Lauri Tuomi, toimitusjohtaja, Kansanvalistusseura, lauri.tuomi(a)kvs.fi, 050 476 9977,
Minna Prunnila, toiminnanjohtaja-rehtori, Etelä-Helsingin kansalaisopisto, minna.prunnila(a)etko.fi, 050 344 7830,
Tuija Tammelander, koulunjohtaja, Etäkoulu Kulkuri, tuija.tammelander(a)kvs.fi, 050 3833 969