Kansanvalistusseura (KVS) hakee toimitusjohtajaa

Haemme

TOIMITUSJOHTAJAA

sivistystyön ja aikuiskasvatuksen ytimeen.

Vastaat Kansanvalistusseuran toiminnan johtamisesta ja kehittämisestä.

Johdat sivistysjärjestö Kansanvalistusseuraa ja jatkat tulevaisuuteen suuntautuvana muutosjohtajana vankalla pohjalla toimivan säätiön kehittämistä. Toimit Kansanvalistusseuran ja sen omistaman kiinteistöyhtiön toimitusjohtajana. Yhteistyöverkostoissa toimit rakentavana ja rajat ylittävänä vastuullisena kumppanina ja keskustelun herättäjänä. Sivistys on työsi ydin

Odotamme vahvaa koulutustoimialan kokemusta. Toivomme, että sinulla on myös näyttöjä ennakoivasta talousjohtamisesta sekä ylempi korkeakoulututkinto. Arvostamme tohtorikoulutusta, pedagogista pätevyyttä ja osaamista sekä kokemusta kansanvälisestä yhteistyöstä. Edellytämme lisäksi sujuvaa englannin kielen taitoa. Erinomaiset vuorovaikutustaidot ja taito viedä muutokset läpi yhteistyössä hallinnon ja henkilöstön kanssa ovat työssä menestymisen edellytyksiä. Ymmärrät jatkuvan oppimisen merkityksen digitalisoituvassa maailmassa.

Tarjoamme sinulle innostavan näköalapaikan, valtakunnallisen tehtävän sekä ainutlaatuisen mahdollisuuden vaikuttaa sivistystyön tulevaisuuteen ja puolustaa sivistystä yhteiskunnan tärkeimpänä arvona. Kanssasi toimii osaava ja työstään innostunut asiantuntijahenkilöstö sekä laajat kumppanuusverkostot.

Luottamukselliset hakemukset palkkatoiveineen ja aloitusajankohtineen pyydetään lähettämään viimeistään 24.9.2018 mennessä osoitteessa www.mercuriurval.fi viitteellä FI-12985.Lisätietoja toimitusjohtajan tehtävästä antavat hallituksen puheenjohtaja, KTT Lauri Tuomi, puh. 040-5859070 tavoitettavissa 11.9. klo 17-19 ja 13.9. klo 13-14.30 sekä Mercuri Urvalin konsultit Eija Laine puh. 040-8092997 sekä Seija Malmi puh. 040-5225330.

Kansanvalistusseura (KVS) on sitoutumaton sivistysjärjestö, aikuiskoulutuksen asiantuntija ja palvelujen tuottaja. Se on perustettu vuonna 1874.Teemme elinikäisen oppimisen vaikuttamistyötä Suomessa ja maailmalla. Luomme yhteiskuntaa, jonka tärkein arvo on sivistys. Unelmamme on, että jokaisella on mahdollisuus oppia läpi elämän ja elää toisia ja ympäristöä kunnioittaen. Kansanvalistusseura on konserni, jonka muodostavat Kansanvalistusseura sr. ja sen kokonaan omistama Kiinteistö Oy Kansanvalistus.