Sivistys kertoo aikuiskoulutuksen uutiset

Koulutustilit uhkaavat aikuiskoulutuksen tasa-arvoa. Kuntauudistus rapauttaa kansalaisopiston lähipalveluna. Tuntiopettajat ovat koulutuksen syrjityin ammattiryhmä.

Uhkia vai uutisia?

Oppivan elämäntavan media

Sivistys-verkkolehti kertoo vapaan sivistystyön näkökulmasta, mitä maassa tapahtuu. Toimialalla on vuosittain yli miljoona asiakasta.

Sivistys tehdään aikuiskoulutuksen ammattilaisille ja sidosryhmille. Se uutisoi tuoreeltaan ja luotettavasti aikuiskoulutuksesta. Sivistys taustoittaa koulutuspolitiikkaa ja talousasioita, kertoo pedagogiikasta, antaa välineitä työyhteisöjen kehittämiseen ja ratkoo aikuiskouluttajan arjen pulmia.

Lue ruudulta tai tilaa uutiskirje

Maksuton verkkolehti uudistuu päivittäin osoitteessa www.sivistys.net. Seuraa Sivistystä ruudultasi, tilaa sen viikoittainen uutiskirje tai jutut RSS-syötteenä.

Sivistystä julkaisevat Kansanvalistusseura ja Kansalaisopistojen liitto. Vapaan sivistystyön opetusta järjestävät kansalaisopistot, kansanopistot, kesäyliopistot, opintokeskukset ja liikunnan koulutuskeskukset.

Syty Sivistykselle!

Linkit: Sivistys-verkkolehti, uutiskirje, Tilaa Sivistyksen RSS-syöte

Lisätiedot: päätoimittaja Tapio Kujala, 0400 436 690,  tapio.kujala@kvs.fi ja toimituspäällikkö Terhi Kouvo, 040 524 8798, terhi.kouvo@kvs.fi