Kvs-säätiön verkkosivustojen uudistuva kokonaisuus juhlistaa Sivistyksen teemavuotta 2024 ― saavutettavuus on keskeisessä roolissa

Kvs-säätiön (Kansanvalistusseura sr.) verkkosivusto uudistuu loppuvuoden 2023 aikana. Uudistuksen tärkeimmät tavoitteet ovat saavutettavuuden ja monikielisyyden vahvistaminen.

Sivistyksen teemavuosi 2024, joka on myös Kvs-säätiön perustamisen 150-vuotisjuhlavuosi, näkyy säätiön toiminnassa ja kanavissa laajasti. Säätiön uudistuva verkkosivustokokonaisuus juhlistaa ja tukee osaltaan kaikille avointa tapahtumien vuotta.

Loppuvuoden 2023 aikana avautuvassa uudistetussa kokonaisuudessa ovat mukana säätiön kaikki toiminnot: sivistyksen ja oppimisen tiedekeskus Soppi, etäkoulu Kulkuri, Etelä-Helsingin kansalaisopisto sekä säätiön julkaisemat mediat, joita ovat avoimesti verkossa luettavat ELM Magazine ja Aikuiskasvatus-tiedelehti.

Sivistyksen teemavuoden oma verkkosivu löytyy osoitteesta sivistys.fi.

Kvs-säätiö (Kansanvalistusseura sr.) koordinoi opetus- ja kulttuuriministeriön nimeämää Sivistyksen teemavuotta 2024. Kaikille avoimen tapahtumien vuoden innoituksena on ollut Kvs-säätiön perustamisen 150-vuotisjuhlavuosi. Mukana teemavuotta toteuttamassa on laaja joukko kumppaneita, kuten Yle, Kuntaliitto, Erätauko-säätiö, ProCom, Suomen Kotiseutuliitto ja MustRead.